Son Yorumlar

Anket


Sitemizi CTRL + D ye basarak Sıkkullanılanlara Eklediniz mi ?


 

ReFX Nexus v2.3.4 Full indir - Vst Müzik Programı


ReFX Nexus v2.3.4

 ReFX Nexus

ReFX Nexus full
Refx Nexus v2.3.4 full, vst pluginini bilmeyen çok nadir kişiler vardır. Tabi müzik işiyle uğraşıyorsanız. Olmazsa olmazlardan birisi olan nexus programı sorunsuz ve full şekilde tek link olarak aşağıya eklenmiştir. Artık aramanıza gerek kalmadı.
скачать dle 12.0

Filestool ile maximum hızda download için programı kurup, otomatik indirmeye başlayabilirsiniz.
  • ReFX Nexus Kurulum
Aşama 1: FruityWrapper.dll İndir
Adım 2: yeni bir (indirdiğiniz bir) Var olan FruityWrapper.dll değiştirin
Adım 3: reFX Nexus 2.3.4 Kur indirin
Adım 4: VST Eklentileri klasörüne yükleyin Kur
Adım 5: reFX Nexus İçerik indirin
[center] Adım 6: Mount ISO Image ve "Nexus İçerik" ayıklamak
Adım 7: o dışında farklı bir adı varsa DESKTOP yerleştirin ve "Nexus İçerik" yeniden adlandırmak
Adım 8: (Önemli) SİZ işe yaramaz ESKİ İÇERİK kullanmayı denerseniz "İçerik Nexus" SADECE dekstop YENİ BİR İHTİYACINIZ başka bir şeye BAŞKA ESKİ NEXUS İÇERİK KLASÖR'S ADINI!
Adım 9: Bu dışındaki herhangi bir Nexus yüklemeye teşebbüs ederse (herhangi bir eski Synso Koruma Sil o System32 (32 Bit) veya ilave ne Kaldır


SysWOW64 (64 Bit) Genellikle SYNSOACC.dll, SYNSOEMU, dll, NEXUSCRACK.dll gibi onun bir şey. Bunlardan herhangi birini bulamazsa umarım sadece iyi çalışması gerekir
Adım 10: senin DAW, One Kanal Ekleme aracılığıyla İthalat nexus çalıştırın, eğlenin!
Ziyaretçi
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Zararlı Bot Olmadığınızı Doğrulayın.
avatar
Ziyaretçi caner 13 Ekim 2015 19:55
indiremiyorum link te tıklayınca hiç bişey olmuyor yardım ...
avatar
Ziyaretçi ismail oğurlu 6 Kasım 2015 22:10
Error wrapper hatası veriyor
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   7 Kasım 2015 01:25
Alıntı: ismail oğurlu
Error wrapper hatası veriyor

error wrapper hatası ' daha önce 32 bit sistemde hazırlanan bir fl studio projesini 64 bit ile açdığınızdan dolayı verebilir.

Başlat - Tüm Programlar - Image-Line / Fl studio 64 Bit olarak başlatın programınızı.
avatar
Ziyaretçi ismail oğurlu 12 Kasım 2015 20:21
kardeşim hallettim çok teşekkür ederim on numara site geliştirmişin aradığım her şeyi güvenli ve rahat indirebiliyorum hakkını helal et
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   12 Kasım 2015 22:49
Alıntı: ismail oğurlu
kardeşim hallettim çok teşekkür ederim on numara site geliştirmişin aradığım her şeyi güvenli ve rahat indirebiliyorum hakkını helal et

helal olsun ne demek. Kolay ve güvenli indirin diye uğraşıyoruz. Siz yaptığınız bir yorumla emeğimizin karşılığını veriyorsunuz zaten :)
avatar
Ziyaretçi Mehmet 17 Kasım 2015 02:14
These setting are saved with a newer version
unable to continue loading

Tam buldum derken, hayal kırıklığı gibi birşey oldu herhalde bu...
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   17 Kasım 2015 12:11
Alıntı: Mehmet
These setting are saved with a newer version
unable to continue loading

Tam buldum derken, hayal kırıklığı gibi birşey oldu herhalde bu...

yardımcı olabiliridm isterseniz Mehmet Bey. Kurulumda hata yapmış olabilirsiniz. Videoyu lütfen dikkatli izleyin. Bu yorumu yapmadan 10 dakika önce indirip tekrar kurulum yaptım bir sorun yok. Teamviewer aracılığı ile size yardımcı olabilirim hayal kırıklığına uğramayın çözümü olmayan hiç bir şey yoktur. Müsait zamanınızda bildirin kurulumu yapalım
avatar
Ziyaretçi salih 5 Aralık 2015 02:03
indirme butonunu bulamadım??
avatar
Ziyaretçi fatay 5 Aralık 2015 15:03
battery 4 ü de bekliyoruz :))
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   5 Aralık 2015 15:37
Alıntı: fatay
battery 4 ü de bekliyoruz :))

en kısa sürede eklenecektir. Takipte kalın
avatar
Ziyaretçi hayri 7 Aralık 2015 00:13
ortalama kaç saatte iniyo ?

Bu arada ellerine sağlık admin aylardır sağlam bir nexus bulamamıstım. sadece setup vermişler bu çok daha iyi teşekkürler .
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   7 Aralık 2015 16:46
Alıntı: hayri
ortalama kaç saatte iniyo ?

Bu arada ellerine sağlık admin aylardır sağlam bir nexus bulamamıstım. sadece setup vermişler bu çok daha iyi teşekkürler .

ortalama indirme süresini bilemiyorum internet hızına bağlı olarak değişebilir. En hızlı şekilde indirmeniz için indirme hız limiti koymayan upload sitelerine yüklyoruz programları. Ben teşekkür ederim iyi günler.
avatar
Ziyaretçi burak 9 Aralık 2015 02:24
inşallah indirir aylardır arıyorum

FL ÜZERİNE ÇALIŞSANIZ SÜREKLİ VST LAR SOUNDPACK LER FLP LER AKORLAR ÜZERİNE DEVAM ETSENİZ EMİNİM BU FORUM İLERLER FAZLA FAZLA
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   9 Aralık 2015 14:36
Alıntı: burak
inşallah indirir aylardır arıyorum

FL ÜZERİNE ÇALIŞSANIZ SÜREKLİ VST LAR SOUNDPACK LER FLP LER AKORLAR ÜZERİNE DEVAM ETSENİZ EMİNİM BU FORUM İLERLER FAZLA FAZLA

Sitemizde fl studio ya kapsamlı yer ayıracağız. Takipte kalmaya devam edin. Bu süre içerisinde istediğiniz ve ekleyebileceğimiz eklenti ve programları tarafımıza bildirerek bize yardımcı olabilirsiniz. Bu konuda ki vst sorunsuzdur. Kurulumu yapamaz foruma konu açarak destek isteyiniz.
avatar
Ziyaretçi mert 9 Aralık 2015 16:10
eline sağlık hocam mükemmelsin!
avatar
Site Üyesi nadirchaos   10 Aralık 2015 15:02
beyler nexus 64 bit yokmu? yada yukardaki setup 64bit temi 32 bittemi çalışıyor? benim pc 64 bit ve fl de 64bit. yardımcı olursanız sevinirim. nexus u kullanamıyorum su anda
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   10 Aralık 2015 15:11
Alıntı: nadirchaos
beyler nexus 64 bit yokmu? yada yukardaki setup 64bit temi 32 bittemi çalışıyor? benim pc 64 bit ve fl de 64bit. yardımcı olursanız sevinirim. nexus u kullanamıyorum su anda

64 bit sistemde çalışır. Denendi test edildi. 32 ve 64 bit uyumludur
avatar
Ziyaretçi FG 11 Aralık 2015 14:30
hocam 2 ayrı yerden indirip sildim, These setting are saved with a newer version
unable to continue loading hatası alıyorum video ile birlikde yapmama rağmen yardımcı olurmusun ?
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   11 Aralık 2015 14:35
Alıntı: FG
hocam 2 ayrı yerden indirip sildim, These setting are saved with a newer version
unable to continue loading hatası alıyorum video ile birlikde yapmama rağmen yardımcı olurmusun ?


anlamı şu ayarlar daha yeni bir versiyonla kaydedildiği için yüklemeye devam edilemiyor..
sizin fl sürümü projenin yapıldığı versiondan eski olduğundan dolayı bu hatayı alıyorsunuz.
avatar
Ziyaretçi FG 11 Aralık 2015 14:42
fl studio 12 kullanıyorum :S
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   11 Aralık 2015 15:01
Alıntı: FG
fl studio 12 kullanıyorum :S

Alıntı: FG
, These setting are saved with a newer version

sürüm uyumsuzluğu var. Projeniz fl studio sürümü ile uyuşmuyor. Nexus ile bir alakası yok. Başka bir proje ile çalışma yapınız.
avatar
Ziyaretçi Emre 13 Aralık 2015 13:46
Kardeşim FL studio 12 ye indirirsem çalışırmı pc 32 bit
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   13 Aralık 2015 16:47
Alıntı: Emre
Kardeşim FL studio 12 ye indirirsem çalışırmı pc 32 bit

Evet çalışır
avatar
Ziyaretçi Gökberk 14 Aralık 2015 17:58
Kardeşim these settings are saved with a newer version diyor.Fl studio 12 olmasından mı kaynaklı acaba?
avatar
Site Üyesi nadirchaos   14 Aralık 2015 18:44
valla bi türlü bu nexus u çalıştıramadım

admin kardeş allahını seversen su crackleme olayını Bilal oglan a anlatır gibi anlatın. bu crack muabbetinde tam bir özürlüyüm zaten. videodaki herşeyi birebir yaptım olmuyor.
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   15 Aralık 2015 01:42

Alıntı: nadirchaos
valla bi türlü bu nexus u çalıştıramadım

admin kardeş allahını seversen su crackleme olayını Bilal oglan a anlatır gibi anlatın. bu crack muabbetinde tam bir özürlüyüm zaten. videodaki herşeyi birebir yaptım olmuyor.

özel mesaj atarak bi zaman belirtin uzaktan yardım ile sorununuzu çözelim
avatar
Ziyaretçi murat 16 Aralık 2015 02:54
sevgili dostm 12.1.3 ve 12.0.1 e kurdum ikisindede newer versiyon diye hata veriyor senin videoda kurdugun fl versiyon kaç ? bu arada sylenth 1 kurdum sana minnettarım teşekkürler birde nexus u kurabildseydim çok mutlu olurdum yardımlarını bekliyorum

yaptım kardeşim çok teşekkürler
avatar
Ziyaretçi mehmet 16 Aralık 2015 19:34
abi 3 tane partın 3 nüde indermekmi gerek ?
avatar
Onursal Üye tipaxlaw   16 Aralık 2015 22:08
Alıntı: mehmet
abi 3 tane partın 3 nüde indermekmi gerek ?

evet cloud mail ru sitesine 3 part olarak ekledik. İnternetiniz yavas ise birer birer indirin bağlantınız yarıda kesilirse başa dönmeyin diye. 3 ünüde indirmeniz gerek
avatar
Site Üyesi onur bulut   17 Aralık 2015 21:10
teşekkürler

Programcini Full Programlar Websitesi, 6 Eylül 2015 tarihinde kurulmuştur. Amacımız Türkiye'de ki Full Programlar indirebileceğiniz, En iyi site olmaktır. Full program olarak en iyi hizmeti sizlere sunmaya gayret göstermekteyiz. Full oyunlar, Türkçe Dublaj Filmler ve Saglam indirebileceğiniz full programlar sitemizde bulabilirsiniz.

Websitemiz Yanı sıra; Türkçe Windows Sürümleri, Full Program Arşivi, katılımsız programlar, Autocad, Corel, Adobe, Eset nod32 gibi bir çok full programlara ev sahipliği yapmaktadır.


içerik olarak günden güne veritabanı genişlemekte, ziyaretçi ve tanınırlık artmaktadır. umarım ileride full site olarak en sık olarak uğrak yeriniz olur ve program sitesi olarak sizlerin kalbinde bir yer ediniriz.

Tüm Telif Hakları Saklıdır.
2015 Website Teması Programcini'ye aittir.

2015-2017 Programcini.COM v1.25

html valid css valid
Yukarı Aşağı